Uw bestelling volgen en annuleren
Orderbevestiging en tracking
Uw bestelling is correct verwerkt wanneer u een orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen. Zodra uw pakket is ingepakt, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Via de link in de e-mail kunt u uw pakket volgen. Tijdens het transport wordt u op de hoogte gehouden van de voortgang.
Daarnaast kunt u uw bestelling volgen via onze website. Log in op uw profiel en bekijk de status van uw bestelling in het overzicht van recente orders. Dit is alleen mogelijk als u een profiel heeft aangemaakt tijdens of voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31(0)184 237008 of info@hibaby.nl.
Bestelling annuleren
U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Als de bestelling al is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd. In dat geval kunt u het pakket weigeren bij levering of gebruikmaken van ons retourproces. U heeft het recht om de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van reden te herroepen.
Gevolgen van annulering
Als u de bestelling annuleert voordat deze is verpakt en/of verzonden, ontvangt u alle betalingen, inclusief verzendkosten, terug. Het bedrag wordt binnen 10 werkdagen na annulering teruggestort.
- Als u slechts een deel van uw bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet terugbetaald.
- Terugbetalingen worden uitgevoerd via hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij anders overeengekomen. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
- We kunnen de terugbetaling uitstellen totdat we de geretourneerde goederen hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat u deze heeft teruggestuurd.
Aansprakelijkheid bij retourzending
U bent alleen verantwoordelijk voor een eventuele waardevermindering van de goederen als deze het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.