Veelgestelde vragen
[/col] [/row] [row label=”FAQ Category 1″] [col span=”3″ span__sm=”12″ span__md=”10″]Bestellen
[/col] [col span=”6″ span__sm=”12″ span__md=”10″] [accordion] [accordion-item title=”Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?”]Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Een foutje sluipt er snel in. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Hoe kan ik mijn bestelling volgen?”]Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je op POSTNL of DPD je bestelling volgen. Zo weet jij precies wanneer de bezorger bij jou langs gaat komen. Wanneer je vragen hebt over de levering van je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row] [row label=”FAQ Category 2″] [col span=”3″ span__sm=”12″ span__md=”10″]Betalen
[/col] [col span=”6″ span__sm=”12″ span__md=”10″] [accordion] [accordion-item title=”Hoe kan ik betalen?”]Met geld. Of cadeaubonnen. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.
- iDEAL:Â via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
- Creditcard:Â het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
Wijzigen/annuleren
[/col] [col span=”6″ span__sm=”12″ span__md=”10″] [accordion] [accordion-item title=”Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?”]Oeps, een foutje kan er altijd in sluipen als je je bestelling plaatst. Bel binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling naar onze klantenservice, om na te gaan of we je bestelling nog kunnen tegenhouden en aanpassen. Â
[/accordion-item] [accordion-item title=”Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?”]Jammer dat je je bestelling wil annuleren, maar natuurlijk geen enkel probleem. Bel binnen 1 uur naar onze klantenservice  om je bestelling te annuleren
[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row] [row label=”FAQ Category 3″ padding=”0px 0px 0px 0px”] [col span=”3″ span__sm=”12″ span__md=”10″]Verzending/bezorging
[/col] [col span=”6″ span__sm=”12″ span__md=”10″] [accordion] [accordion-item title=”Wat zijn de verzendkosten?”]Bij bestellingen boven € 20,- verzenden wij gratis aan je! Daaronder betaal je voor een verzending binnen Nederland € 3,95 per bestelling en voor verzendingen naar België of Duitsland € 4,95 per bestelling.
[/accordion-item] [accordion-item title=”Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?”]Is je pakket beschadigd bij je aangekomen? Dat is balen! Natuurlijk gaan we dit netjes voor je oplossen. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, heeft onze bezorgdienst POSTNL de volgende richtlijnen:
- Als er schade aan de buitenkant van de doos is, geef dat dan direct door aan de bezorger. Je mag het pakket in dat geval ook weigeren.
- Neem binnen 7 dagen contact op met de Hibaby klantenservice met minstens 3 verschillende én kwalitatieve foto’s van:
- De buitenkant van de doos met schade
- Hoe het product in de doos zit. Maak na het openen dus direct een foto van het product in de doos.
- Schade op het product.
Kortom: hoe meer foto’s we ontvangen, hoe beter en sneller we het samen met POSTNL voor je op kunnen lossen.
[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row] [/section]