Hoe kan ik mijn artikel bij Hibaby retourneren?
U kunt artikelen altijd retourneren. Dit geld voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden.
Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld u de retourzending aan via info@hibaby.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hibaby niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?
Als u de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet betaald heeft, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.
Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?
Bij een teleurstellende zwangerschap kun je de ongebruikte artikelen retourneren naar Hibaby. Na ontvangst van de artikelen ontvangt u van ons het volledige aankoopbedrag terug. Neemt u hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Klacht over de producten?
Indien je een klacht hebt op één van onze producten of over onze dienstverlening, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Binnen 48 uur na ontvangst van je melding ontvang je een inhoudelijke reactie op je klacht van één van onze medewerkers.
Hibaby beschikt over een eigen serviceafdeling, waardoor schade aan een product in de regel redelijk snel, en in veel gevallen direct ter plekke kan worden verholpen. Als we het product moeten opsturen naar de fabrikant voor reparatie of beoordeling, kunnen we in de meeste gevallen voor een vervangend leenproduct zorgen, zodat jij toch vooruit kunt.