Status bestelling

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een orderbevestiging via de mail hebt ontvangen. Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen. De pakketten worden door de postbezorger verwerkt. Tijdens het transport word je op de hoogte gehouden van de voortgang. 

Volgen van bestelling
Naast de track & trace code is het ook mogelijk om op onze website je bestelling te bekijken. Klik op mijn profiel en vervolgens vindt je de status van de bestelling bij de recente orders in het accountoverzicht. Dit is alleen mogelijk wanneer je een profiel hebt aangemaakt bij het plaatsen of voorafgaand de bestelling. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: +31(0)184 237008 of info@hibaby.nl

Bestelling annuleren 
De bestelling kan geannuleerd worden door contact op te nemen met onze klantenservice. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden op het moment dat jouw bestelling al verzonden is. In dit geval kun je gebruik maken van ons retournummer of je kunt het pakket weigeren aan de deur bij levering door de bezorger. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te  retourneren.

Gevolgen van de annulering
Als je de bestelling annuleert voor verpakking en/of verzending, dan ontvang je alle betalingen terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten. Je ontvangt het bedrag niet later dan 10 werkdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.